Frick

Blä. Jag mår fett illa. Jag har aldrig använt ordet fett i något sammanhang förut. Men nu mår jag verkligen FETT illa.
Klämde i mig en hel brownie nyss. Fett dumt. Fandå.

Fakking schlagern igår. Det gick ju bra det där Perelli...Nej det gick fett dåligt. Och du är fett smal och har för stort huvud. Men du verkar fett trevlig iallafall. Som om nån bryr sig om det när du har fett stort huvud.

Fan vad jag måste köpa boken Aldrig fucka upp. Såå fett jävla excited! Men orka bära runt på en riktig bok? Fett tungt. Måste vänta på pocket.

Jag har tappat känseln i näsan. Det stör mig som fan. Sen kom jag på att jag faktiskt inte behöver känsel i näsan. Det är ju inte nån erogen zon precis. Fett tur.





Kommentarer
Postat av: Simon

Fettsomfan otur!

2008-05-25 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback