The Bambi´s back!


Jag: Ska vi kolla på film? Vi kan ta den där Riddick, jag har inte sett den.

Thomas: Men åååhhh det är väl den där jäävla Von Diesel...

Jag: Hahahahaha. MONGO! Finn Diesel.

Thomas: Har han gömt sig?




Typ en timme senare (går igenom gamla bilder på datorn):



Jag:
Åhhh här e ju du utklädd till sheriff! Du är så jävla snygg på den här bilden!!! Verkligen jättejättesnygg! Fan, det ser verkligen inte ut som du!!!

Thonmas: Tack.





*********************************************************************************


Pappa kommer gående med en kaffekopp i ena handen och en bricka i andra, samtidigt håller han på att tappa sina för stora mjukisbyxor. Han lyckas på något sätt ändå ta sig till bordet med kaffe, bricka, byxor och heder (nja) i behåll. Han utbrister:


" Faaan Henke, sååg duu?!?! Jävlar vilken simultankapacitet jag har! Jag e så jävla gryym! Aaa som värsta...värsta...KVINNAN!!! Ojfan. Det lät inte så bra det där. "




**************************************************

Vi var på kyrkogården igår. Allt är stilla och fridfullt.
Sedan hörs pappa vråla out of the blue:

" HEEEEEL.....LEFLUNDRA!!!! "

Vi andra tittar skeptiskt på honom. Han smyger fram til mig och viskar:

" Hehe shit, hörde du hur nära det var att jag svor? Tur att jag kom på mig själv mitt i ordet så det inte blev pinsamt! "


Ja det var tur pappa...



********************************************************************************







Kommentarer
Postat av: Babyshakes.

Hahhaha. Kära käraste pappa! mohahha.

2008-05-21 @ 23:09:03
Postat av: Anonym

gu va du va saknad! äntligen!!!!

2008-05-22 @ 12:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback