Jag har blivit mamma!

Jag och sandra har skaffat barn. Såhär ser hon ut. Vi döpte henne till Pirjo (såklart) Vi tycker hon är rätt söt. Om man sätter på henne en keps och aldrig nånsin tar av den kan hon nästan se ut som folk. Vi är mycket stolta.






(PS. Syns det på valet av bilderna vem av oss två som tillverkade ungen?)




-------------------------------------------------------------------------------

Har även varit på kryssning! Orkar inte gå in på det nu, för jag e cepe-trött.. Men jag bjussar på ett par citat:



Det är morgon och båten har lagt till i finland.


Sandra: När fan ska vi åka ifrån den här lilla jävla skit-ön????



Henry studerar sina fötter.

Henry: Shit, kolla! Min stortå har inget skaft!!!




...sedan fick vi även med ett hårdkokt ägg i glaset när vi beställde cola.  Vi blev knappt förvånade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback