Detective Henry, NYPD

Det finns en mening som jag ALLTID velat säga. Ett riktigt klassiskt filmcitat:

"I expect a full report on my desk in the morning!"

Fråga inte varför, men jag kan inte riktigt komma över det. Jag har gjort lite enkel matematik i ämnet, och kommit fram till att om detta ska gå vägen behöver jag med största sannolikhet bli amerikansk polischef. Och helst en 55-årig gubbe med en fyllig mustasch. Jag har även kommit fram till att det eventuellt kan vara värt besväret. Fatta vad skönt det kommer kännas när jag får slänga ur mig den där meningen PÅ RIKTIGT!  Och kanske röra om lite i grytan samtidigt...fåsenu...

"You really screwed up this time Stevens! I expect a full report on my desk in the morning!"

(Intillföljande tanke: Ahhhhhhhhhhhh that felt goooood! I´m the maaaaan!! Vart fan är munkarna??)

Kommentarer
Postat av: Olga

Alltså... du är så härligt störd kompis. Vart får du allt ifrån?

2008-09-23 @ 08:44:34
Postat av: Henry

Ja det kan man verkligen undra...men eftersom du var en del av min uppväxt (nåväl) så kan man ju nästan skylla lite på dig..?

2008-09-23 @ 21:05:21
Postat av: Olga

Jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad faktiskt.

2008-09-24 @ 07:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback