Pull the plug, please

Dagens outfit: Det vanliga, dresscode hallbergs guld, Svarta byxor, svarta skor, svart väst, och en sjukt spännande top i knalligt (ba-ba-dam-dam-psschhh) - SVART!

Dagens tanke: Varför måste man vara?

Dagens gamla citat: "Kan inte riktigt avgöra om jag är  kissnödig eller kåt.."  (minns inte vem, var eller varför, men gammalt är det)

Dagens ansikte: Lite hösttorrt och allmänt tråk

Dagens person: Robin Paulsson aka Zlatan ( vad skulle jag ta mig till utan dig baby??? )  (
http://www.youtube.com/watch?v=DXeusv7DX9k)

Dagens blä: Det mesta.

Dagens film: Phone booth.

Dagens låt: St anger

Dagens middag: Ett kilo jordnötssmör och en torr brödbit



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag älskar verkligen folk med canada goose-jackor. Jo jag gör det!

Jag finner en extrem tillfredsställelse i att de (för att överhuvudtaget ens närma sig "mil-per-krona"- gränsen) börjar använda sin jacka (som i sitt äkta skick är utvecklad för extremt svåra väderförhållanden på antarktis) (i sitt oäkta skick innehåller halvdöda japanska gathundar inlindad i färgglad plastfolie med ett risigt påklistrat canada-löv som mest liknar ett upp-och-ner-vänt marijuanablad) i september, och då speciellt i en 20 grader varm tunnelbanevagn. Det älskar jag. Jag älskar att det luktar svettiga halvdöda japanska gathundar och smält färgglad plastfolie i hela vagnen, och jag älskar att antalet platser i en 8 vagnar lång tunnelbara reduceras till ett och ett halvt säte när jackorna väl fått knölas in.

DET. ÄLSKAR JAG.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Kommentarer
Postat av: Fia

Det var du som sa det. Den där kvällen det va "fisk i festsätra" och os-invigning. Å du kanske minns hur det slutade ;)

Postat av: Henry

Oh jesus. Jag hade nog förträngt det av en anledning..?

2008-09-26 @ 12:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback